Deborah

Duijndam

  • LinkedIn Social Icon

Na de opleidingen commerciële economie en bedrijfseconomie ben ik in 2011 begonnen binnen de vers categorie. Ik startte bij het productiebedrijf Vollebregt Fresh Company, dat ambachtelijke vlees en vleeswaren produceerde voor Retail. 

In de laatste 10 jaar heb ik me bezig gehouden met het commerciële beleid, en daarbij gefocust op het verbreden en verfrissen van het product portfolio richting de partners. Hierdoor produceerde het bedrijf bij mijn vertrek convenience (gegaard) vlees, ambachtelijke vleeswaren, verse vega producten, handgemaakte maaltijden en ultra verse pizza's.

In 2015 hebben we door deze groei een extra productielocatie geopend, waarbij ik eindverantwoordelijk werd voor de productielocatie in Zoetermeer. In de jaren daarna heb ik gewerkt aan de professionalisering van het bedrijf door het aanstellen van een nieuw MT en de daarbij behorende teams. Hierbij gaf ik zelf actief leiding aan het commerciële team, de QA afdeling en productontwikkeling. Tevens zat ik in de directie met de algemeen directeur en de financieel manager. In 2019 heb ik een volledige re branding doorgevoerd inclusief naamsverandering wat leidde tot een toekomst bestendige uitstraling onder het TED'S label. 

Een korte greep uit mijn behaalde resultaten: een ruime verdubbeling van de omzet in 10 jaar, stijgende winstgevendheid door intensieve samenwerkingen met klanten, een groot aantal innovaties waarbij 3 maal het podium van een landelijke wedstrijd is behaald, een gestroomlijnd NPD-team,  en bovenal een sterk management team klaar voor de toekomst.

In 2020 ging het kriebelen naar een nieuw avontuur waar ik mijn passie meer gericht kon najagen. Samen met Hester Kannamuller heb ik  ConceptStal opgericht. Samen bundelen we onze krachten en richten we ons op het ontwikkelen van pasklare vers concepten voor Retail en Horeca.

Door onze expertise van Retail en Productie te koppelen, willen we met sterke strategieën en vernieuwende concepten het verschil maken in het vers landschap. 

 
 

Al vanaf jonge leeftijd groeide mijn passie voor food en hospitality door het werken bij verschillende horeca zaken naast school en studie. Na het afronden van mijn studie commerciële economie en master Marketing was er dan ook geen twijfel mogelijk dat ik een baan wilde in de food sector. In 2013 startte ik bij Vollebregt Fresh Company waar ik echt gegrepen werd door de enorme dynamiek van vers binnen Retail.

Toen zich enkele jaren later de kans voordeed om de stap naar Retail te maken was de keuze dan ook snel gemaakt om aan de slag te gaan bij Jumbo Supermarkten als Category Manager binnen vers. Fantastisch om iedere dag zoveel klanten te mogen bedienen en met deze klanten in gedachten aan een categorie en concepten te kunnen bouwen.

 

Na 5 jaar binnen verschillende vers categorieën te hebben gewerkt en zowel de Retail- als producentkant binnen Food te hebben gezien, wilde ik mij nog meer focussen op het omzetten van trend en klantinzicht naar concept en strategie. Samen met Deborah is zo in 2020 ConceptStal ontstaan, waar wij echt onze kennis en passie voor food kunnen bundelen om producenten en retail te ondersteunen naar het schap of concept van de toekomst.

Hester Kannamuller

  • LinkedIn Social Icon